aul. Piastowska 13
Cena:
Liczba godzin:
Tryb nauczania:
Jeżeli chcesz zrobić pierwszy krok w stronę pracy w dziale marketingu to właśnie znalazłeś kurs dla siebie. Na naszym szkoleniu wprowadzimy Cię w tematy, którymi na co dzień musi się zajmować specjalista ds. e-marketingu. Dzięki kompleksowemu kursowi z marketingu internetowego poznasz sposoby prowadzenia działań promocyjnych w Internecie: zarówno dla marek, konkretnych produktów, czy też usług. Na szkoleniu trenerzy kompleksowo omówią panujące trendy, przydatne narzędzia oraz kanały dotarcia do obiorców, tak abyś po naszym kursie był w stanie samodzielnie planować, realizować oraz weryfikować efekty prowadzonych działań marketingowych w sieci. Kurs dla specjalistów ds. e-marketingu to skoncentrowana dawka wiedzy, która pozwoli Ci rozkręcić karierę w marketingu. Lub zagospodarować ten kawałek biznesu w Twojej firmie.
Nasze szkolenie to szansa na rozwój dla osób, które planują podjąć pracę w działach marketingu lub reklamy w firmach i instytucjach lub prowadzą własną działalność i pragną zdobyć konkretną wiedze na temat promowania produktów/usług.
Szkolenie dla specjalistów ds. e-marketingu obfituje w solidną dawkę branżowej wiedzy. Nasi trenerzy opowiedzą m.in. o filarach silnej marki i brandingu. Dowiesz się jak spojrzeć na firmę z perspektywy klienta, a także jak w praktyce wykorzystać najświeższe trendy w marketingu internetowym. Dowiesz się czym jest remarketing, e-mail marketing oraz nauczysz się skutecznego wykorzystywania narzędzi w pracy marketingowca. Nauczysz się także jak prawidłowo zaplanować strategię aktywności online oraz kampanię reklamową.
W marketingu internetowym kluczową rolę odgrywa analiza danych. Dlatego też poznasz podstawowe parametry pozwalające na mierzenie skuteczności działań w e-marketingu. Dodatkowo nasi trenerzy opowiedzą o narzędziach Google i potencjale Facebooka i Instagrama. Dowiesz się jak tworzyć, monitorować i optymalizować treści do social mediów, a także jakie kanały dotarcia oferuje internet.
poznasz najlepsze praktyki w zgodne z obowiązującymi trendami rynkowymi;
dowiesz się na czym polega skuteczny e-marketing z uwzględnieniem specyfiki Twojej branży;
zapoznasz się z potencjalnym zakresem obowiązków i dowiesz się kim jest specjalista ds. e-marketingu i jaka jest jego rola w każdym biznesie;
łatwiej znajdziesz odpowiedź, dlaczego klienci dotychczas u mnie nie kupowali?;
poukładanie marketingowych trybików, które muszą ze sobą zgranie współistnieć, aby strategia marketingowa była spójna i skuteczna.
Filar silnej marki - branding
Diagnoza marki - marka z punktu widzenia klienta
Strategia aktywności online
Emocje w e-marketingu
Trendy marketingowe, których nie można przegapić;
potencjał Facebooka i Instagrama
Narzędzia skutecznego marketera
Planowanie kampanii reklamowej
Badanie ilościowe i jakościowe
Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu
Remarketing
Monitoring i optymalizacja działań w social media
Google i jego narzędzia
Kanały dotarcia do klienta przez internet
E-mail marketing
Wszystkiego nauczysz się na naszej platformie e-learningowej: www.platforma.zak.edu.pl
Wymagania do zapisu:
pełnoletność,
komputer ze stabilnym łączem internetowym,
przeglądarka internetowa,
mikrofon/słuchawki.
Cenę kursu automatycznie dzielimy na 2 raty.